Din Handlekurv

Ofte stilte spørsmål

Vi tar betalt med Stripe, Klarna, VippsGo, Vipps.

Det kan være flere grunde til dette. Klarna kan dessverre ikke opplyse oss om grunnene til dette, da det er beskyttede opplysninger. Men du kan ringe til dem direkte på tlf. 21 01 89 91 og få opplysninger om grunnen. Det kan være alt fra måten adressen er skrevet inn, til ubetalte fakturaer.

Klarna sender fakturaen direkte til deg med posten. Alle spørsmål ang. Klarna må tas med dem.

Normal leveringstid er 3 til 5 dager. Hvis den skulle bli lengre, kontakter vi dere for å høre om det er ok.

Du mottar en e-post med sporingskode.

Hvis du ønsker å returnere din bestilling eller bytte et produkt, skal du kontakte oss.  Vi vil sende deg på e-post returskjema. Returer som ikke går på «ødelagt vare» kategorien, må betales av kunden selv.

Det vil ta ca. 2 uker før vi har ferdigbehandlet den.  Det er viktig at man har sporingskode for pakken. IKKE send varer i retur uten å ha fått returskjema fra oss. Vi vil ikke kunne refundere tapte pakker uten en sporingskode. Blir returen godkjent vil pengene komme gjennom der dere har betalt den, f.eks. Klarna.

Den er normalt 0900 – 2200. Evt. Vil vi skrive på «Eventer» hvor vi er. Der vil vi også ha med oss et utvalg i bilen. Skriv gjerne til oss om det er noe spesielt vi skal ta med.

Ja, vi vil ta inn dekken fra høsten og det vil også dekke vinteren.

Send spørsmål

Er det noe du lurer på som du ikke finner svar på kan du sende oss en melding her, så kommer vi tilbake til deg så fort det lar seg gjøre 🙂

Lukk meny
×
×

Handlekurv